Gradsko saobraćajno preduzeće od 1. aprila redukuje polaske na gradskim i prigradskim linijama - pojedine linije ostaju i bez 20 do sada redovnih polazaka radnim danima.
Neće ih pogoditi jer su prigradske linije zanemarljivo redukovane, ukupno desetak polazaka na svim linijama. A preko 10 polazaka je ukinuto na svakoj gradskoj liniji pojedinačno.
Ovaj raspad GSP-a se rešava potpunom blokadom saobraćaja u špicu i zahtevanje momentalne ostavke nesposobnih direktora. Sve sem povećavanja broja autobusa po linijama je potpuno sumanuto.
Od juče 1.04. novi red
Pitam se ?
Molim da nam gsp da imena odgovornih koji su napravili novi red vožnje.
Toliko neodgovornih ljudi...
Kako vas nije sramota
da tako traljavo odradite posao.To nije neznanje,to je bahatost,bezobrazluk ,manjak volje i nepostovanje vasih sugradjana putnika . Jel ste raspored proverili,stavili se u ulogu putnika?
Pogledajte red vožnje od subote...
Povezati dve linije je nemoguće .Treba da čekaš minimum 15 min.
Svi polaze u isto vreme..
4,8,1,5,3....u 15 časova
Pa takav vrli raspored zna i moj unuk da napravi ..
Sramotno i bedno kako jedno državno preduzeće radi ....
Odavno ovde nista ne funkcionise kako valja. Prvo, kasne busevi mnoooogo, a onda se odjednom poredjaju svi jedan za drugim. Drugo, uvek su krcati, prepuni, placas kartu da bi ti neko u busu busio bubrege i disao ti za vrat (konkretno 52,53,54,55,56....)
Vozim se prevozom ovih dana eksperimenta radi. Zaključujem da je sve ostalo na nivou od pre 35 godina, gužva je nepodnošljiva, higijena sumnjiva, ide kad dođe, ali važno da su uveli digitalne glupe kase koje štampaju dužni metar karte i malo-malo pa se zaglupe i šofer mora da ih u vožnji resetuje, da mu bude teže. Odavno kafa može na automatu, al karta jok. Nije tačno da ne može bolje, nego neko ko ima drugi plan treba da pravi veću gužvu da se progura priča o mostu. Dajte jedno gradilište kružnog toka kod Futoške pijace i još jedno ispred ž stanice i neće nam trebati ni gsp ni auto, pa dokle ko može pešaka, to će biti. Ili da se građani organizuju.
Red voznje desetkovan a vecina onih koji se voze busom koristi mesecne pretplatne karte. Znaci bio pun ili prazan bus voznja je u najvecem slucaju unapred placena. I Sta sad? Vratiti ljudima novac? Ne verujem da se to dopada celnicima JGSP Novi Sad a sigurno o tome nisu razmisljali. A sem toga u skladu sa preporukama SZO sredstva za masovni prevoz ne treba da budu pretrpana da jedni drugima duvaju u lice jer eto nama ponovo neke pandemije. Najlakse je nesto ukinuti. Najteze je pronaci pravo resenje za problem. A problema ce biti od kasnjenja na posao i u skolu pa do nemgucnosti vracanja kuci. A tek o nastupajucim guzvama koje ce izazvati navala automobila a ulice zatvorene, parkinzi zakrceni...Zar niko ne vodi racuna o obicnim ljudima i o djacima. Ne mogu da prihvatim da je u nasem gradu jedino resenje ukidanje preko 200 polazaka buseva umsto da se povecava broj polazaka i mreza autobuskih linija siri kao sto se i grad siri.
Grad sve veći, zida se na sve strane i u visinu i u širinu, ljudi sve više. Dolazi se teško do parkinga i potencira se vožnja gradskim prevozom umesto sopstvenim automobilom i šta uradi GSP, on smanji broj polazaka. Ljudi, jel ovo realno, šta je ovo?
Preduzeće koje se bavi prevozom putnika nagurali 2500 zaposlenih po kancelarijama i koji nemaju nikakva zaduženja i ne rade ništa osim što botuju za stranku,a nema dovoljan broj vozača niti autobusa.
Korišćenje podataka sa validatora nema nikakvog smisla jer se kartice očitavaju samo pri ulasku. Isto tako i za pojedinačne karte postoji podatak kada je izdata, ali ne i kada je putnik izašao iz autobusa. Analiza podataka sa validatora može da pokaže da u autobusu na liniji 7 ima 275 putnika, što je besmislen podatak.
Jedini bitan podatak je koliko maksimalno putnika ima u određenom trenutku na određenoj liniji. Zato je pre nekoliko meseci bila javna nabavka za usluge brojanja putnika. I onda dođe neko pa piše kako se broj polazaka određuje na osnovu podataka sa validatora.
U Beogradu većina putnika ne plaća karte, niko ne očitava mesečne karte, a autobusi saobraćaju mnogo češće. Mnoge linije radnim danima uveče i vikendom saobraćaju u intervalu ispod 10 minuta, često poluprazne. Samo novosadska vlast ne voli svoje građane i muči ih.
Normalna brzina hoda prosečnog pešaka je 6 km/h. To je i lepa vežbica za kardiovaskularni sistem. Ko žuri neka zove taksi, a na narednim izborima razmislite da li sve ovo vredi 3 crvene.
Због овога треба изаћи на улицу! Да ли је ико од тих паметњаковића који су ово смислили крочио у осмицу или тројку? Већ су претрпани и гужве су огромне, не могу ни да замислим како ће сада бити. Ја имам ауто али га не возим јер је на Новој детелинари где живим немогуће наћи паркинг после 16 часова, а у делу града где радим увели су наплаћивање паркинга. Невероватно колико су похлепни и неспособни, докле више овако??
Mi smo taoci loše vlasti i još gorih odluka! Ovo ,,genijalno,, rešenje problema je kao kada stavite flaster na polomljenu nogu. Gradski prevoz je u rasulu i do sada bio. Neverovatno besmislena odluka, bez realnih osnova.
Analiza? Diskutabilno. Gradonačelnik, ekologija, prava građana, neko, nešto? Ah, da, mi smo obamrli, proći će i ovo kao i sve drugo. Mi smo oni psi koji ,,laju,, a njihovi karavani očito prolaze. Ukinite gradski prevoz sasvim i dajte nekome da radi ko ume, za promenu!
Ni reči o 12,inače je pun bus već u Feješ Klare,doduše u jutarnjim polascima zaključno sa 8,07 i popodne u povratnom smeru između 15,18 i 17,03,pun već kod Banovine
Sramota,posle svega sto sam doziveo od neprijatnosti sa JGSP-om,bahatim vozacima,sporom i brzom voznjom,moja dobra volja sto ih nisam tuzio za pad u autobusu itd itd,oni meni kao i sugradjanima vracaju tako sto unistavaju sve linije a posebno meni bitnu 3-jku koju koristim svaki put kad iz Petrovaradina idem na posao i sad moram ici 27 min ranije na posao jer druge opcije nema...jos jednom,samo sramota,sramota,sramota...direktora pozvati na odgovornost,ovo je previse!!
Јели неко од вас путовао 7? Препуна већ на Телепу а треба преживети меркатор, променаду и ф пијацу. 7 иде на 18-20 мин а треба да иде на сваких 8-10 мин а не да се укидају! Изгледа да су препуне канцеларије снс индијанаца и сад нема пара за гориво??!
Ako niste primetili, obaveza je da se ocitavaju kartice kada udjete u autobus. Analiza je pokazala da autobusi idu poluprazni, na vecem broju polazaka. Samo nastavite da neocitavate kartice pa ce se pokazati da na linijama gde ljudi cesce ocitavaju kartice ima vise polazaka a tamo gde ih ne ocitavaju i svercuju se ima manje polazaka.
A kad vodja ima govor i kada organizuju buseve da ih voza ko cirkus i to i gsp i to dzabba to moze jel i one ailne privatnike da plate po 400 eu turu za Vranje itd to moze pa vozajte ih jos kad novosadjani cute dok grafom vladaju navijaci koji krece grad saraju to moze ajde sad botovi udrite minuse da vidimo jel ste na jkp mestu jos pecenjar da bude direktor a vi trpite
Još jedan dokaz da ova vlast tretira narod kao stoku. Hoce pune autobuse, da ljudi stoje na jednoj nozi, bore se za vazduh , dahcu i guše se. I posle prodaju GSP za male pare nekom njihovom.
Sta ste glasali to ste i dobili!!! A dobicete jos! I sta se sada bunite ko da niste znali da smo pukli pod AV i SNS sektom...nego se ljudi prodaju i eto sta dobiju zasluzeno!!! Da smo cestit narod odavno bi za ovo i jos drugih stvari blokirali NS i Srbiju dok neoteramo ove Gulanfere!!! A sada neka vas vozanu kako hoce jer im se moze!!!
nemate vozaca gospodo direktori..... umesto da navikavate ljude na gradski prevoz i smanjite broj automobila na ulicama vi ih odvikavate od toga.... pa lepo pun grad automobila u svakom po jedan covek BRAVOOOOOOO
Dok je Pokrajina Vojvodina imala vlast do 1988 g autobus na svakih 3 minuta,vokendom 15 min,lekara mnogo,grad čist i miran.Ah da 1988 anto birokratska tevucija krenula iz GSP la gutoškom ulicom do centraPokrećemo skciju ukidanja GSPa i uvođenje privatnih autoptevoznika kao i Beogradu i svetu.
Sram da vas bude!!!!
U subotu sam bio u Zagrebu. Jedna linija javnog prevoza saobraća na 7 minuta!!! Nema gužve na stanicama, nema gužve u prevozu.
Ne želim da znam kako će sada sve ovo kod nas funkcionisati... Eeeeeej, radnim danima subotnji red vožnje!!??!!!???
KA TA STRO FA u najavi.
Da bi stranacke gazde i politicari u vlasti mogli da se besplatno voze superluksuznim drzavnim automobilma i na racun budzeta, mora negdje da se ustedi. Nasli rjesenje. Sve su unistili pa na kraju i ovo. Np.linija 1. To nisu dupli autobusi, vec obicni, i treba da prevoze gradjane iz centra do prakticno,autoputa prema Bg i Subotici.Kada autobus dodje nakon 30 ili 40 min, koliko ce ostati na stanicama koji nece uspjeti da udju!! I do sada je biko kriticno.
Neka na 20 gradskih pravaca,dnevno uskrate po 16 polazaka, to je polazaka 320 dnevno.
Bagra lopovska. Nemaju vise gdje da zavuku gradjanima ruke u dzepove. Pa nasli ovdje.
Povecajte cijenu karata, a ne pretvarajte gradjane NS u stoku!
SNS se bas trudi da izgubi sledece izbore u NS
Pa ovo je i za njih prejadno
Posebno ukidanje jutarnjih prigradskih linija kada ljudi idu na posao
Vooov botovi svakak vam cast koga branite ajd sada na lupanje minusa, necete jos dugo uzivati u sendvicima
Postovani,
Koji je razlog za redukciju broja polazaka u gradskom saobracaju u NS-u? primetio sam i da veliki broj autobusa radi veoma cudno, kao da su im motori na izdisaju.
Da li ima sanse da se iz EU doniraju novi autobusi ili iz Kine, da li ima sanse da se omoguci privatnim prevoznicima da ucestvuju u gradskom prevozu, kako bi gradjani imali bolje uslove prevoza?
Sta je sa cenom prevoza, da li je ona deplasirana??
Treba voditi realnu i trzisnu politiku i u gradskom saobracaju, gradjani moraju da imaju zadovoljavajuce uslove.
Hvala i
Pozz, Djordje
@Dejan
Reci ovima u centrali da ne "minusaju" komentare kao što je moj, i da ne "plusaju" komentare kao što je tvoj, jer je onda očigledno da "svi su isti", "kurta i murta" i "nema za koga da se glasa" dolazi iz naprednjačke kuhinje. Razumeš? Ne razumeš...
Osmica se svakako čeka po pola sata, a kada stigne ljudi bukvalno ispadaju iz autobusa koliko nema mesta. U kojem univerzumu se u gradu koji stalno raste smanjuje broj polazaka autobusa? Ne znam kako nekome ovakva ideja uopšte može pasti na pamet. Treba da ih bude sramota
Pa ovo ima samo ovde u Srbistanu.
Svugde u svetu je logika, manje auta, više gradskog prevoza, više parkinga samo kod nas sve mora da bude kontra.
Naravno ovo se radi planski da bi zaradile pumpe, majstori, taxisti.
Nažalost odnosi se samo na nas koji nemamo ili ne idemo autom, a gomila ljudi koja ne izlazi iz kola neće ovo ni osetiti....
Dok Evropa sklanja automobile sa puta, poboljšava prevoz, mi ga ukidamo.
Umesto da se kod nas javni prevoz poboljša, mi podstičemo ljude da ulaze u kola i gradimo parking mesta koja će se popuniti kroz nekih godinu dana i ponovo ćemo biti na nuli (guglajte "induced demand", smatram da će ta parking mesta izuzetno pogoršati situaciju u gradu posle nekog vremena).
- Napravite više stanica
- Kupite nove buseve
- Napravite automatsko naplaćivanje karata (platne kartice) umesto što mučite vozače i pravite kasirke od njih
- Postavite digitalne table koje govore kada bus dolazi u minut (ili neki sistem preko telefona)
- Pokrenite promociju korišćenja javnog prevoza
Shvatite ljudi ne koriste prevoz ZATO ŠTO JE LOŠ i pravi se gužva na putevima.
A da nema para, treba nahraniti partijske parazite zaposlene u JGSP (70% njih).
Pa za to ste glasali dragi novosadjani
Zasto niste čitaki sitni tekst kad ste davali glas i skupljali sigurne glasove, sve vam je lepo pisalo
Kako ja evo već treću godinu na litri ulja pečem jaja
Ako mi se neko nabije u zadnjicu i dahce za vratom ili me opljacka, zbog guzve, majke mi tuzicu i njih i grad. Napominjem da nemam kola niti iko ima u porodici, to je misaona imenica.
Kada sam imala 17-18godina poslednji autobus iz grada za Bukovac je išao 22,40! Sada imam 72 godine poslednji je 22,45 ili radnim danima nešto kasnije! Zna se šta to znači za omladimu!? A plate u GSP???
Odavno sam odlucio da se necu voziti autobusom ni po koji cenu, cekas 30 minuta, guras se kao stoka u oboru... Ili auto, ili peske, bicikl... Ali uglavnom auto.
Umesto da stimulisu narod da krene da ide busevima na posao,oni smanjuju broj polazaka,pa ce i oni koji su isli busem poceti ici kolima i na taj nacin povecati guzvu i zagadjenje...
Jesu poranili botovi da lupaju po crvenom jer je direktiva iz sekte da mlate iz fotelja jkp .Samo udarajte znate kako ide kad ode vlast dodju dr ode i fotelja.
@SSI
Naravno da su svi isti. Sekte za sticanje licne koristi i bogacenje pojedinaca na grbaci naroda. Bojkot sistema kojem sluze i Kurta i Murta uvek i svuda, a izbora pogotovo.
Da ne mogu više da uništavaju ovaj nekad prelepi grad demantuju nas idejama koje ne bi očekivali ni u snu. Samo pitanje šta sa penzionerima koji nemaju drugu alternativu? No naći će se način kako opet da glasaju za njih.
To što neko ima automobil, ne znači da ne koristi gradski prevoz, naročito ako radi negde gde se teško pronalazi parking. Znam za ljude koji imaju automobil, ali na posao idi autobusom.
Uzas blagi cekati buseve po pola sata 40 min radnim danima katastrofa. Ovo so pisu da ima manke putnika s pocetkom proleca cista laz,nece radnike da placaju
je da gras kao i eps ima više kancelarijskog kadra nego profesionalnog osoblja,to košta,botovanje košta,a to plaćaju građani,svaki minus u komentarima plaćaju građani....
Divno, sad samo razmislite koliko će automobila biti više na već zagušenim ulicama i saobraćajnicama! Možda je ovo i dobro, da polako bežimo odavde iz ovog ludila, smoga i korupcije u neka mirna seoska područja, da se vratimo prirodi i životu sa životinjama i bez stresa na svakom koraku. Nekada divan, funkcionalan Novi Sad, danas sve osim toga!
Neće se sigurno povećati broj autobobila na ulicama, ko ima auto taj se ne vozi autobusom, a ko nema para za auto neće imati para ni posle prvog aprila. Duže će se čekati i manje će se sedeti, a više stajati.
Dok se koplja lome oko Šodroša, što je već svršena stvar, vlast lagano priprema potpunu privatizaciju JGSP-a ili neko fantastično javno-privatno partnerstvo na račun javnosti. Gde ste, ekolozi? Imate li najbližu predstavu koliko će ovo povećati broj automobila na ulicama?
Pretpostavljam da ce djaci iz Karlovaca lepo vreme iskoristiti da se u skolu upute alternativnim vidovima prevoza, tj. da ce stopirati do grada.
Kakva firma, takvo i obrazlozenje. Dno dna.
Возач - само вози и то за плату од 1.500 евра. Карте се купују негде другде, или електронски. Цена карте једнака је старту таксија (190 рсд). Сви аутобуси морају бити климатизовани (тј новији). Регулација броја запослених. Ако је неизводљиво и превелик је губиташ, дати приватнику да ради. Овако, ја плаћам ГСП да не вози. Бем ти логику.
zivim u centru kamenice, stanica mi je blizu.
i ako imam 3 auta i motor, kada god mogu idem bajsom na posao kada je lepo vreme, busom kada nije.
posao (it ) mi je na bulevaru, gde mi je drama za parking.
bus mi staje tacno preko puta posla.
tako da ne stoji da gsp koriste samo klinci i penzosi.
ovo mislim da je "idiotski" nacin resavanja problema.
umesto da gradske vlasti se potrude da povecaju atraktivnost prevoza, oni ga ukidaju.
tipa, gps lokatori i da se na svakoj stanici zna tacno za koliko minuta dolazi sledeci, mesta za skutere/bicikla, itd.
Pocnite da kupujete kartu i to cenu karte koja je skuplja i onda mozete da ocekujete da se vozite sa vise polazaka i sa novim autobusima . Ne moze i pare i jare
Autobusi su inace prepuni i vec sada je nemoguce koristiti iste na pojedinim linijama, to ce sigurno uticati na jos veci broj automobila na ulicama i vece guzve. Novi Sad ima najgori prevoz u zemlji.
Koliko vidim posle 18h busevi idu na svakih 30-40 minuta, naravno da će onda sve manje ljudi da koristi gradski prevoz. Za to vreme možete sa jednog kraja grada na drugi pešice. Da su autobusi čisti, pa da se poštuje red vožnje i da možete kupiti karte koje važe sat vremena ili da se uvede el.naplata karata, prevoz bi bio efikasniji i više ljudi bi ga koristilo. U Evropi se trude da poboljšaju javni prevoz, da se smanje gužve na putevima, samo se kod nas trude da ga maksimalno upropaste.
Umesto da se poveća broj autobusa i da prevoz bude besplatan, oni smanjuju. Uvođenjem besplatog i češćeg prevoza nebi bilo potrebe za podzemnim garažama. Cena ove dve garaže bi pokrila trošak bar 10 godina, a o ekologiji da ne pričam. Ipak, ukinite vi sve autobuse, pa šta bude. Kakav nas obrazovan kadar vodi, nije ni čudo šta nam rade.
Ovo je nečuveno! Ovo ko je smislio, taj se nikad nije vozio gradskim prevozom. Dugo se čeka, gužve, nervoza. Deca koja idu do Karlovaca u gimnaziju, muku muče svakog dana, pakao od gužve. Važno da se pravi turbo folk kružni tok, kao da je tranzit u pitanju, ogradu podigli u Nar.fronta... zbogom pameti, zbogom ekologijo...
Vozila sam se skoro busem od sremske strane do grada i jedva čekala da izađem pošto je vozač vozio kao da ide na trke sa formulom. Ako želiš da živiš van grada auto je neophodan pošto buseva ionako ima malo a sad će izgleda biti još manje.
Nista se nemojte cuditi i komentarisati! Nema prevoza koji se uredno placa nema ni radnika! Svi na ulice jer samo ovaj kriminalni rezim razume ulicu silu i nista vise!!! Gotovo je vise zaista!!!
A nekada je Gras Novi Sad bio za primer organizacije i rada u celoj Jugi,sto se tice prevoza putnika..kao i za najcistiji grad,gde je vodio zestoku borbu sa Osijekom.a sada totalni debakl..redukcija polazaka na uštrb cene prevoza..socijala..
Pa da li je moguće bagro mutirana radikalska da ste toliko uništili JGSP da sada ima manje polazaka nego pre 15-20 godina u gradu koji se skoro udvostručio za to vreme?! U gradu godinama potpuni pakao za parking i uopšte kretanje automobilom i svakim danom je sve gore, a vi stručnjaci isečete i to malo javnog prevoza što ima?
Kukala nam majka sa najgorim javnim preduzećem u istoriji Novog Sada.Da li pravire redukcije za vaše sendvičare i za poslove koje radite za vlast s na ašim autobusima a ne vašim vladajuća garnituri.Stidite se svih gužvi u autobusima i krševima od autobusa radi uposlenja stotina botova u gsp.
Platili smo pretplatne karte za godinu po jednom redu voznje, a sada usred godine redukuju saobracaj. Kao da vode racuna da sto vise ljudi ide autom, bas se uklapaju u zelenu agendu.
To da li ima ili nema vozaca je pitanje za direktora, ali svakako je jeftinije ici autobusom nego autom.
Cini se da je opet pljacka u pitanju.
kad nagomilas izvlakace para iz budzeta a vozaca i majstora nema
onda se radi ovo kao medju korak u unistavanje gradskog preduzeca
hoce sad neko za tepsiju ribe da otkupi GSP
u medjuvremenu se prave geta po gradu ko nema svoje vozilo retko ce van svog komsiluka moci
kakav svemirski napredak grada
kao gradonacelnik kad broji vozila koja se pojavljuju kao po komandi na mostu dobra fora
Još uvek se nadam da je njuz net ili preuranjeni 1. april...
Danas u osmici studenti FTN-a anketiraju putnike i evidentiraju izlaske/ulaske i "prolazno" vreme po stajalištima... Grad naručio "projekat" (videh na listiću). Čemu? Ako su "stručnjaci" već iskasapili vozni red, zaključivši da su jedino dušegupke isplative...
Na svojoj kozi sam osetio da fale vozaci. Toliko sam putao cekao bus koji nije dosao a ni sledeci (duzi niz godina unazada mi se to desavalo). Tako da ovi sto pisu da nije razlog nedostatak vozaca nego nesta drugo ili lazu ili se nikad nisu vozili busom.
Tu smo gde smo jer vidim da kad GSP propadne zbog očajnog vođenja veliki broj građana upire prstom zbog ogromnih gužvi u svoje starije sugrađane, umesto u prave krivce. Isto tako, pa šta ako ima autobusa koji voze a zamislite nije popunjeno svako mesto? Da li je normalno u gradu čekati prevoz po više od pola sata da bi se popunio jedan bus? Radim i do 23h i treba posle posla da čekam bus 45 minuta ili sat vremena? Problem su zaposleni GSP koji ništa ne rade i očajno vođenje GSP. Nisu problem polasci za koje se desi nekad da nisu popunjeni skroz, a tek što nisu problem penzioneri! Ostavite ljude na miru i pokažite malo poštovanja.
Poštovani korisnici naših usluga, laž je da nema vozača i da je to razlog za ove uštede. Prava istina je drugačija, JGSP grad košta puno a prihodi ne pokrivaju ni 50 % sredstava koja su potrebna za funkcionisanje na sadašnjem nivou. Prekomerni zapošljavanjem ne proizvodnih radnika, misli se na kancelarije, došli smo u ovu situaciju. JGSP ima oko 1350 zaposlenih a samo nešto malo preko 600 vozača. Da je privatna firma dali bi bilo tako? Negde mora da se štedi a to je gradjani na vama...
Oprostite im, ne znaju šta rade...
I ovako svaki put čekam po 25min sad se neće isplatiti ni čekati bus, tačno je da im je cilj da svi prestanu koristiti gradski bus pa da prodaju GSP za par dinara!
E da nije bilo crtanja novih granica svega ovog nebi bilo živeli bi kao i ranije u uredjenoj Državi pa nikom nebi smetali penzioneri.Da nije današnjih penzionera ništa ne biste imali.....
Što se tiče linije 1 i do sad se prečesto dešavalo da čekamo bus po pola sata i više, onda po novom ćemo čekati bar duplo. Bolje onda ne zezajte ljude i ukinite gsp skroz. Tako bar znamo da miramo da se snalaziimo jer ovako dajete samo lnu nadu. A o kvalitetu buseva i krkljancu u njima ne želim ni da govorim.
Putem kartice za čekiranje i prodatih karata GSP vidi koliko putnika ima na linijama i u koje vreme.Dobar deo se švercuje i eto šta prouzrokuje ovu situaciju.Plati pa se klati,nemoj samo kukati!
Kad prestanete da vozace kinjite za sve i svja tad ce biti vozaca i polazaka,u Gsp Beograd su se zakleli da plata ne sme rasti po cenu raspadanja firme,kakav menadzment gde je to pre bilo pa plate bile odlicne,imate vise kancelarijski pacova nego radnika,sve vestacki drzite,Nista dobro nema da se kaze za ovu vlast,drzite ljude u komunalnom po deset godina bez prijave,da bi ih ucenjivali za izbore,al dobro vasa vlada vase pravo,al mislim da krivo radite.U Gsp Novi Sad gledaju malu gresku vozacu da mu uzmu 5,10,15,20 %,ljudima ne produzavaju ugovore ako se ne pokore strasno sta rade od naroda,al radite sve do jednom,a ondaa........
Upropastili su najbolje GSP unazad 40 godina!
Sada će samo dodatno odbiti ljude da koriste bus a sve botove i uhlebe će ostaviti i nastaviti da plaćaju iz gradskog budžeta iako neki ni ne dolaze na posao!
Pa, da li prcednik vucic zna za ovo ??? on ce to sigurno razresiti. Sila je on. Sve ce nas usvojiti kao njegove kumove! Samo malo strpljenja. Za godinu, dve, najvise 100
Sta ce kad se voze leteci automobili, kad smo u svemu prvi u svetu a drugi u europi.
Nista netreba, sve neka stane...
Struja, gas, sve poskupljuje.
Rasturaju narod kako stignu.
Jos jedan potpuno idiotski postupak gradskog preduzeca. U poslednjih nekoliko godina svedoci smo toga da je u NS u spicu NEMOGUCE voziti ni parkirati. Svaki normalan grad koji raste povecava kapacitete javnog prevoza, a jedino kod nas je obrnuto. Sramota i vredjanje inteligencije. Nije bitno kako je gradjanima, vazno da se krade
ne znam koja je ovo umna glava osmislila ? Cinjenica je isto takva,da se po gradu bukvalno voze poluprazni busevi, i mislim da tu treba najvise redukovati polaske ! Ukidati silne polaske za 1 ili 5 je sramota,narocito za prepodnevni deo, treba redukovati za popodne,ali pre podne ,nikako ! Razmislite ,ali ne vredi govoriti vama ....oko 25-30 000 gradjana zivi "sa ove strane kanala", i sada ste Vi odlucili da ukinete 30 -tak polazaka , a pre pixne je uvek guzva, zasto ? Verovatno,zato sto gen.dir. Radojicic Ivan ne ide busom,a stanuje "s ove strane kanala"...bas imamo privilegiju
I onako je guzva u svakom busu u bilo kom terminu. Cak u 5 ujutru su puni busevi koji idu iz pravca Begeca i Futoga i oni jos hoce da prorede polaske.
Trebali bi ih malo poslati do Beca da vide kako funkcionise tamo javni transport. Stvarno smo dno dna
Autobusi su orepuni penzionera koji se voze besplatno i to u vreme najvecih guzvi ujutro.Ogranicite njihovu voznju, neka
koriste besplatne karte od 9- 12 h i neki termin u posle podnevnim satima ali ne kada se radno aktivno stanovnistvo vraca ili ide na posao.Oni imaju vremena na pretek i nikuda ne zure.Osim toga vuku silne kese i korpe na prigradskim. linijama kada idubu vikendice i to uvek u najudarnijim.terminima da se od njih i mjihovog prtljaga ne moze uci u autobus.Da placaju karte sedeli bi kod kuce, ovako se voxaju besplatno i prave guzvu.Obavezno uvesti vreme kada mogu penzioneri da koriste besplatne karte da ostali putnici malo danu dusom od guzve .
Ako već ukidaju polaske na kojima nema putnika, treba da pojačaju polaske kada je najveća gužva. Deca se uveče vraćaju peške iz ETŠ Pupin i tehničke škole na Naselje jer nema mesta ni u jednom busu koji naiđe. Dvojka-krcata. Ako siđu do bolnice-devetka isto tako. Ako odu do Futoške na sedmicu još gore iako je dugački bus! Zbog čega mi onda plaćamo godišnje karte?
Ccccc, oni vode računa o putnicima i o ekonomskom...šta god to značilo? Danas anketiraju putnike po bus-u sa dosta nebuloznih pitanja predpostavljam zbog unapredjenja čega god. Ma, sram vas bilo!
Sada bi mogao Parking servis da ukine naplatu parkiranja u gradu jer se raspao koncept gradskih vlasti da se više vozimo gradskim prevozom te se stoga naplaćivao parking.
Ili jedino da sada Parking servis obezbedi/finansira nedostajuće polaske.
Trećeg nama, al' će ipak trećeg biti.
Ako već ukidaju polaske na kojima nema putnika, treba da pojačaju polaske kada je najveća gužva. Deca se uveče vraćaju peške iz ETŠ Pupin i tehničke škole na Naselje jer nema mesta ni u jednom busu koji naiđe. Dvojka-krcata. Ako siđu do bolnice-devetka isto tako. Ako odu do Futoške na sedmicu još gore iako je dugački bus! Zbog čega mi onda plaćamo godišnje karte?
Tako je Djole! Ne vodi se računa o gužvama i zagađenju. Ne kontaju da bi 100 puta više ljudi koristilo gradski i prigratski prevoz da je prevoz ok. nego je gužva u busu katastrofa, polazaka malo i vozimo se kao kropiri. Ova odluka je sramotna i protiv zdravog razuma
Ne znam zašto godinama za Sremske Karlove nakon 21:00 imaju samo dva autobusa, jedan u 21:40 i drugi u 01:50... poznajem mnogo ljudi koji imaju potrebu ostati u gradu do ponoći, ali ne ostaju, nego trče na taj u 21:40, jer šta da rade do 2 sata ujutru po centru. Vozim uglavnom bicikl, pa ovim neću biti toliko pogođen, ali za ljude koji koriste svaki dan autobus ovo je stvarno dodatno otežavanje života.
@Objektivan
Gde ti živiš kad misliš da se samo đaci i penzioneri voze gradskim busom? Koliko košta ići na posao kolima svaki dan? Gde to nema gradskog prevoza u gradu ove veličine u Evropi ili da izgleda kako izgleda ovde? Ne mogu da verujem da neko može da bude toliko nesvestan bede u ovoj Srbiji da misli da većina ljudi ima para da ima automobil i da ide na posao kolima. Vidi se da si zagledan u svoj pupak. Autobusi su toliko često prenatrpani da je ideja da se ide ka ukidanju prevoza jer ko ga uopšte koristi potpuni idiotizam!!!!
Nema vozaca!Umesto da podele otkaze parazitima u administraciji ,pa prime jos vozaca i povecaju plate. Oni ukidaju polaske,samo da bi kancelarije ostale netaknute. Radnika nema,a kancelarije prepune.Tako je u svim drzavnim firmama. Sve na stetu gradjana,a u korist neradnika koji nikom nisu potrebni. Nece ovo jos dugo ovako. Pucicemo kao balon. Ustani Srbijo!
Mislim da je ovo sasvim opravdan razlog za dizanje cene kvadrata na 5 hiljada evra. Nije mala stvar živeti u gradu bez javnog prevoza i parkinga, takvo zadovoljstvo mora skupo da se plati.
Grad se širi i povećao se broj stanovnika zar nije logično smanjiti prevoz. Za ove je sve što je kontra normalno. Ustedece na gorivu i plati vozača,al ce zato biti u gradskoj kući viskija i šampanjca koliko voliš. Nedavno je u Nemačkoj bila akcija 30 eura mesečna karta za sve vozove. Mogao si svaki dan od Minhena do Berlina. Da bi se stimulisati građani i da se smanje gužve u saobraćaju. Dobro u Novom Sadu nisu gužve kad se gleda iz direktorskih fotelja. Sta smo glasali to i dobili,za bolje i nismo.
Predlog za gsp
Ukinite sve linije ne zafrkavajte i onako zafrknute gradjane da ne bi bilo udri ih po ledjima usranim motkama.
Dokle ce te vise, narode dokle cw mo ovo trpiti
Manjak putnika...Neka neko iz GRASA dodje subotom i nedeljom,da vidi liniju 24 za Kovilj u 20.00 casova.Kratki autobus,a unutra covek na coveku.Nemate sofera...To je gospodo vec vas problem,putnici placaju kartu da se voze kao ljudi,a ne kao stoka.
@Objektivan
Ide se polako ka ukidanju javnog gradskog prevoza jer ga vecinom koriste penzioneri i ucenici u manjem broju. Radno aktivno stanovnistvo mahom vozi automobil koji danas skoro svako moze da priusti. Ko jednom oseti udobnost automobila u autobus se ne vraca. Licno, ne koristim gradski prevoz jer mi nije zgodno da presedam, do posla idem peske 25 minuta.
Koristim bus svako jutro da idem na posao, gužve su velike. Kad se vraćam sa posla busa nema pa nema, a kada dođe, dođe prepun. I tako propustim najmanje 2-3 autobusa jer ne mogu da uđem u njega, pa polako peške. Imao sam automobil, ali nisam njim išao na posao, jer nema mesta gde da ga parkiram.
A za ovo ne znam šta da kažem, probni balon, ili se zahuktava kampanja pa mora da se ima za putešestvija po zemlji Srbiji?
kupite kucu na selu, do grada mozete vozom i autobusom.
ne morate kupiti stan u centru, koristite gradski prevoz.
zato cene nekretnina i jesu visoke jer je zivot olaksan, sve je povezano
Mislim da gradski prevoz ne treba ekonomski da posluje vec da smanjuje guzvu u saobracaju. Pogorsavaju ionako los gradski saobracaj, ali zato cemo imati dve garaze u centru pa ce svako moci svojim kolima.
Na kraju ce privatizovati GSP, otkupice ih neki galens i napraviti zgradu umesto velikog parkinga za buseve.
Pa šta ovde svoje nezadovoljstvo i frustracije izbacujete.Izađite na ulice pa se pobunite.Dignite svoj glas protiv nečega javno ako vam smeta i neodgovara.Možda da počnete da vozite bicikl u Proleće, šta mislite o tome? Pa u ranac neku kabanicu ako krene kiša, kao u Kopenhagenu...
Za Vašu informaciju : godišnja penzionerska karta u Beogradu košta 400 dinara a u NS 2.000. Penzioneri su jednaki samo kad im se umanjuje penzija.
I još nešto za vašu informaciju: ne vozikaju se jer to vole (ne mogu da voze kola, skup im Taxi, teško im je da pešače, a moraju da stignu tamo gde moraju). Donekle ste i u pravu, 5 % njih je senilno i besposleno - možda je njima "baš lepo" u gužvi u autobusu.
Za to o čemu ti pričaš je potrebno da se ispune dva uslova - da je gradski prevoz katastrofa a da su ljudi stoka koju niko nije uterao u red. Kad se ta dva uslova eliminišu, da vidiš kako se putuje autobusom...
Oni nisu normlani, 6. koja je i ovako krcata i retko ide, sada će još ređe kao pre 10 godina?
Nije valjda da su brojali putnike po onim nesretnim validatorima koji ne očitaju kako valja, koji usporeno deluju, pa puno njih se ne validira i ovi rekli AHA smanjen broj putnika, smanjuj polaske?
Bilo bi lepo kad biste otpustili svitu i elitu da ne kažem parazite
koje ste pozapošljavali (sve stranke) po partijsko ličnoj dužnosti i napravite
reorganizaciju -
Sredite autobuse da budu u funkciji,
zaposlite spremačice da peru autobuse
uvedete red sa pretplatnim kartama,
Ako treba školujte vozače i vezite ih ugovorima i penalima..
vozači da dobiju adekvatnu naknadu ..
Javno preduzeće je tu zbog nas a ne mi zbog njih...
I niko ne treba da komentariše ko i koliko i zasto koristi gradski prevoz....
Sramota!
Sta kaze gradonacelnik grada od skoro pola miliona stanovnika na ovo? Zdravije je ici peske?
Ovo je u stvari skracenje skracenog reda voznje kad su kao zbog korone i bolesti vozaca smanjili broj polazaka i nikad vise nisu vratili red voznje.
Sta je sledeće? Da vam samo platimo voznju a vi da u novom redu voznje imate 0 polazaka?
Sram vas bilo, ako uopste znate sta to znaci!
Ako nam zaista ovo urade sa prevozom mogu da i ukinu skroz ,ovako osmicu i trojku nemožeš dočekati ili dođu dve za redom , dugačka linija a mnogo putnika Hađiruminova ulica nije dobro pokrivena autobusom ili gužva u osmicu ili jedan autobus ne dođe po redu vožnje.
Ide se polako ka ukidanju javnog gradskog prevoza jer ga vecinom koriste penzioneri i ucenici u manjem broju. Radno aktivno stanovnistvo mahom vozi automobil koji danas skoro svako moze da priusti. Ko jednom oseti udobnost automobila u autobus se ne vraca. Licno, ne koristim gradski prevoz jer mi nije zgodno da presedam, do posla idem peske 25 minuta.
Pa ovo je zaista ogromna sramota za grad!!!
Zidate na sve strane, naseljavate ljude i umesto da povećate broj polazaka i time privolite ljude da koriste gradski prevoz kako bi se smanjile gužve na ulicama i parkinzima vi ovako!
Bravo napredni!!!
Sta je sledeće za uništavanje? Ima li šta još?
Nešto dobro i u GSP odrađeno. Sad kada je neko krenuo nešto korisno da radi, smanjite listu zaposlenih. Dovoljno bi bilo skinuti one koji su na platnom spisku a neznanju gde je kapija GSP_a.
Najbolje bi bilo da vam se uplate troskovi prevoza, a da vi uopste ne radite nikako.
Inace je stalno guzva u busevima, ovom redukcijom ce se situacija dodatno pogorsati. Sram vas bilo sve!!!
ГСП--Нови Сад је у тоталном расулу, недостају аутобуси, раезервни дјелови, вишка радне снаге од 35% а нема ко да опере аутобусе, морају неке са стране плаћати да би колико толико аутобуси изгледало чисто, 50% аутобуса технички неисправно. Гсп-у је потребно на годишњем нивову да функционисало колико толико солидно потребно 60 милиона евра па сад видите шта све раде партијски кадрови са приватних факултета правника више од 15( петнаест)
а оних са економским и других фела да се и не говори, ајде сад Нови Саде изфинанцирај све ово,ја да имам моћ дао бих ГСП " Карин комерцу" сумњам да би било више од 700 запослених у ГСП--У.
Ovo je van pameti. Umesto da se poveća kvalitet prevoza u javnom saobraćaju i smanji broj automobila na ulicama, mi ćemo imati još veću saobraćajnu gužvu. Ne znam koji je razlog ovom promašaju. Sve bolje nam ide!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Novosađani pripremite se, GSP ukida brojne polaske - biće manje autobusa na ulicama Novog Sada
Autor: Gorica Nikolin, Žarko Bogosavljević
Novi Sad
•29.03.2023.
•13:45 > 08:53
Komentari 196
Nikola
Mitar
Nina
Pitam se ?
Molim da nam gsp da imena odgovornih koji su napravili novi red vožnje.
Toliko neodgovornih ljudi...
Kako vas nije sramota
da tako traljavo odradite posao.To nije neznanje,to je bahatost,bezobrazluk ,manjak volje i nepostovanje vasih sugradjana putnika . Jel ste raspored proverili,stavili se u ulogu putnika?
Pogledajte red vožnje od subote...
Povezati dve linije je nemoguće .Treba da čekaš minimum 15 min.
Svi polaze u isto vreme..
4,8,1,5,3....u 15 časova
Pa takav vrli raspored zna i moj unuk da napravi ..
Sramotno i bedno kako jedno državno preduzeće radi ....
Ja
Mala
Ikica
Duh koji hoda
Biciklistkinja
Novosadjanin
DžiajDžo
Telep-Vranje zabadava prevoz šoferi, gorivo, amortizacija, dnevnice?
Tu je tajna
IvanNS
Zamenik zamenika
Nikola
Jedini bitan podatak je koliko maksimalno putnika ima u određenom trenutku na određenoj liniji. Zato je pre nekoliko meseci bila javna nabavka za usluge brojanja putnika. I onda dođe neko pa piše kako se broj polazaka određuje na osnovu podataka sa validatora.
U Beogradu većina putnika ne plaća karte, niko ne očitava mesečne karte, a autobusi saobraćaju mnogo češće. Mnoge linije radnim danima uveče i vikendom saobraćaju u intervalu ispod 10 minuta, često poluprazne. Samo novosadska vlast ne voli svoje građane i muči ih.
Zemlja čudesa
С
Dana
Analiza? Diskutabilno. Gradonačelnik, ekologija, prava građana, neko, nešto? Ah, da, mi smo obamrli, proći će i ovo kao i sve drugo. Mi smo oni psi koji ,,laju,, a njihovi karavani očito prolaze. Ukinite gradski prevoz sasvim i dajte nekome da radi ko ume, za promenu!
Telep
Adry
Ало
Pera
Lala
Lily
Rasa
Realno
jovica s brcima
Dragan
Da vam kažem
U subotu sam bio u Zagrebu. Jedna linija javnog prevoza saobraća na 7 minuta!!! Nema gužve na stanicama, nema gužve u prevozu.
Ne želim da znam kako će sada sve ovo kod nas funkcionisati... Eeeeeej, radnim danima subotnji red vožnje!!??!!!???
KA TA STRO FA u najavi.
Svi očekuju
Vidovdanac
@QQ
NS
Neka na 20 gradskih pravaca,dnevno uskrate po 16 polazaka, to je polazaka 320 dnevno.
Bagra lopovska. Nemaju vise gdje da zavuku gradjanima ruke u dzepove. Pa nasli ovdje.
Povecajte cijenu karata, a ne pretvarajte gradjane NS u stoku!
Daki
Aaa da i nema više sverca
Ipak ste glasali za promene
Liman
Pa ovo je i za njih prejadno
Posebno ukidanje jutarnjih prigradskih linija kada ljudi idu na posao
Vooov botovi svakak vam cast koga branite ajd sada na lupanje minusa, necete jos dugo uzivati u sendvicima
Djordje
Koji je razlog za redukciju broja polazaka u gradskom saobracaju u NS-u? primetio sam i da veliki broj autobusa radi veoma cudno, kao da su im motori na izdisaju.
Da li ima sanse da se iz EU doniraju novi autobusi ili iz Kine, da li ima sanse da se omoguci privatnim prevoznicima da ucestvuju u gradskom prevozu, kako bi gradjani imali bolje uslove prevoza?
Sta je sa cenom prevoza, da li je ona deplasirana??
Treba voditi realnu i trzisnu politiku i u gradskom saobracaju, gradjani moraju da imaju zadovoljavajuce uslove.
Hvala i
Pozz, Djordje
QQ
ssi
Reci ovima u centrali da ne "minusaju" komentare kao što je moj, i da ne "plusaju" komentare kao što je tvoj, jer je onda očigledno da "svi su isti", "kurta i murta" i "nema za koga da se glasa" dolazi iz naprednjačke kuhinje. Razumeš? Ne razumeš...
@
Maja
Aleksa
Neko Tamo
Svugde u svetu je logika, manje auta, više gradskog prevoza, više parkinga samo kod nas sve mora da bude kontra.
Naravno ovo se radi planski da bi zaradile pumpe, majstori, taxisti.
Nažalost odnosi se samo na nas koji nemamo ili ne idemo autom, a gomila ljudi koja ne izlazi iz kola neće ovo ni osetiti....
Novosadjanin
Umesto da se kod nas javni prevoz poboljša, mi podstičemo ljude da ulaze u kola i gradimo parking mesta koja će se popuniti kroz nekih godinu dana i ponovo ćemo biti na nuli (guglajte "induced demand", smatram da će ta parking mesta izuzetno pogoršati situaciju u gradu posle nekog vremena).
- Napravite više stanica
- Kupite nove buseve
- Napravite automatsko naplaćivanje karata (platne kartice) umesto što mučite vozače i pravite kasirke od njih
- Postavite digitalne table koje govore kada bus dolazi u minut (ili neki sistem preko telefona)
- Pokrenite promociju korišćenja javnog prevoza
Shvatite ljudi ne koriste prevoz ZATO ŠTO JE LOŠ i pravi se gužva na putevima.
A da nema para, treba nahraniti partijske parazite zaposlene u JGSP (70% njih).
Danijel
Zasto niste čitaki sitni tekst kad ste davali glas i skupljali sigurne glasove, sve vam je lepo pisalo
Kako ja evo već treću godinu na litri ulja pečem jaja
Mala
borislav
Pedja
Bumbar
Aleksej
Gligoric
002211
Pera
Dejan
Naravno da su svi isti. Sekte za sticanje licne koristi i bogacenje pojedinaca na grbaci naroda. Bojkot sistema kojem sluze i Kurta i Murta uvek i svuda, a izbora pogotovo.
Anana
Onaj koji je ostao
Ako smanjuju broj polazaka čime pada kvalitet usluge.
SSI
Nemate za koga da glasate, jel da?
Neka, neka...
Djole
Ja
Nikola
Neda
Comby
Joanne
Igor
Lemaić
Novogradski
Lalo
Kako
Sve prate..
Karlovci
Kakva firma, takvo i obrazlozenje. Dno dna.
najzad
Kamenčanin
SRAMOTA !!!
Желимир
novosadjanin
i ako imam 3 auta i motor, kada god mogu idem bajsom na posao kada je lepo vreme, busom kada nije.
posao (it ) mi je na bulevaru, gde mi je drama za parking.
bus mi staje tacno preko puta posla.
tako da ne stoji da gsp koriste samo klinci i penzosi.
ovo mislim da je "idiotski" nacin resavanja problema.
umesto da gradske vlasti se potrude da povecaju atraktivnost prevoza, oni ga ukidaju.
tipa, gps lokatori i da se na svakoj stanici zna tacno za koliko minuta dolazi sledeci, mesta za skutere/bicikla, itd.
Novogradski
Toma
Paja
vreme i novac
Tina
Mile
Pera
KirkaYu
Mile
Musa kesedžija
čiča miloje
Marko
Дале
Ogi
Ana
Dragan 2
A
Viki
Ana
Viktor
/
'da si biomed pila u autobusu bi bila'
Sasa
Babylon
Šta god
Đak
Bronzano doba
Dragan
AGA
To da li ima ili nema vozaca je pitanje za direktora, ali svakako je jeftinije ici autobusom nego autom.
Cini se da je opet pljacka u pitanju.
Kimi
Klisanin
Baš lepo
Deja Kralj
Salaj
Sneska
tako je to
onda se radi ovo kao medju korak u unistavanje gradskog preduzeca
hoce sad neko za tepsiju ribe da otkupi GSP
u medjuvremenu se prave geta po gradu ko nema svoje vozilo retko ce van svog komsiluka moci
kakav svemirski napredak grada
kao gradonacelnik kad broji vozila koja se pojavljuju kao po komandi na mostu dobra fora
Kep
Prodajemo se za platice od 35000 u GSP.
En
Danas u osmici studenti FTN-a anketiraju putnike i evidentiraju izlaske/ulaske i "prolazno" vreme po stajalištima... Grad naručio "projekat" (videh na listiću). Čemu? Ako su "stručnjaci" već iskasapili vozni red, zaključivši da su jedino dušegupke isplative...
Paja i Jare
Penzioner
Sajko
Gh
M
Drug član
Oprostite im, ne znaju šta rade...
Komentator
Novosadista
DonJuan
usput
Mislilac
Ns
danilo
Gsp
Vozi Misko
Milica
Osveta loših đaka
Sada će samo dodatno odbiti ljude da koriste bus a sve botove i uhlebe će ostaviti i nastaviti da plaćaju iz gradskog budžeta iako neki ni ne dolaze na posao!
Инспектор Вишекруна
Повећана такси ставка у породичном буџету!
Nik
Samo pitam
Metodom podizanja uvis ovlaženog kažiprsta ili imate neke rezultate statističke analize ... ?
Dragec
Samo pitam
Sini
Nista netreba, sve neka stane...
Struja, gas, sve poskupljuje.
Rasturaju narod kako stignu.
Ceca
Pop84
Leo
Na ulicu!!!
Dokle?!?!
Samo poskupljenja..a nista ne nude ovom napaćenom narodu!
neverovatno
Trebali bi ih malo poslati do Beca da vide kako funkcionise tamo javni transport. Stvarno smo dno dna
NS
koriste besplatne karte od 9- 12 h i neki termin u posle podnevnim satima ali ne kada se radno aktivno stanovnistvo vraca ili ide na posao.Oni imaju vremena na pretek i nikuda ne zure.Osim toga vuku silne kese i korpe na prigradskim. linijama kada idubu vikendice i to uvek u najudarnijim.terminima da se od njih i mjihovog prtljaga ne moze uci u autobus.Da placaju karte sedeli bi kod kuce, ovako se voxaju besplatno i prave guzvu.Obavezno uvesti vreme kada mogu penzioneri da koriste besplatne karte da ostali putnici malo danu dusom od guzve .
X
Daca
Inventivno
Mićo
Bob Rock
Ana
Daja
Nikola
Ili jedino da sada Parking servis obezbedi/finansira nedostajuće polaske.
Trećeg nama, al' će ipak trećeg biti.
Daca
Cosa
Bole
Zatečena
Gde ti živiš kad misliš da se samo đaci i penzioneri voze gradskim busom? Koliko košta ići na posao kolima svaki dan? Gde to nema gradskog prevoza u gradu ove veličine u Evropi ili da izgleda kako izgleda ovde? Ne mogu da verujem da neko može da bude toliko nesvestan bede u ovoj Srbiji da misli da većina ljudi ima para da ima automobil i da ide na posao kolima. Vidi se da si zagledan u svoj pupak. Autobusi su toliko često prenatrpani da je ideja da se ide ka ukidanju prevoza jer ko ga uopšte koristi potpuni idiotizam!!!!
Aleksandar974
100.000 evra kvadrat
Sovra
Lala
Ukinite sve linije ne zafrkavajte i onako zafrknute gradjane da ne bi bilo udri ih po ledjima usranim motkama.
Dokle ce te vise, narode dokle cw mo ovo trpiti
Neko iz mase
Svebor
Hm...
Ide se polako ka ukidanju javnog gradskog prevoza jer ga vecinom koriste penzioneri i ucenici u manjem broju. Radno aktivno stanovnistvo mahom vozi automobil koji danas skoro svako moze da priusti. Ko jednom oseti udobnost automobila u autobus se ne vraca. Licno, ne koristim gradski prevoz jer mi nije zgodno da presedam, do posla idem peske 25 minuta.
Koristim bus svako jutro da idem na posao, gužve su velike. Kad se vraćam sa posla busa nema pa nema, a kada dođe, dođe prepun. I tako propustim najmanje 2-3 autobusa jer ne mogu da uđem u njega, pa polako peške. Imao sam automobil, ali nisam njim išao na posao, jer nema mesta gde da ga parkiram.
A za ovo ne znam šta da kažem, probni balon, ili se zahuktava kampanja pa mora da se ima za putešestvija po zemlji Srbiji?
Лиманац
Дајте бре понедељком и петком до центра и за Београд и рај на земљи.
Остало ћемо коњским запрегама и пјехе, шта фали...
pera
ne morate kupiti stan u centru, koristite gradski prevoz.
zato cene nekretnina i jesu visoke jer je zivot olaksan, sve je povezano
Pera
To je red voznje
SRAMOTA
Kiki
Na kraju ce privatizovati GSP, otkupice ih neki galens i napraviti zgradu umesto velikog parkinga za buseve.
Sofronije
NS
Zla...
I još nešto za vašu informaciju: ne vozikaju se jer to vole (ne mogu da voze kola, skup im Taxi, teško im je da pešače, a moraju da stignu tamo gde moraju). Donekle ste i u pravu, 5 % njih je senilno i besposleno - možda je njima "baš lepo" u gužvi u autobusu.
Limanac
Syracuse
Pitam za druga.
Djole
Remi
Joja
Sada su busevi prepunjeni, ako se redukuje biće putnika po krovovima kao u Indiji!
Goranche
Komšija
Za to o čemu ti pričaš je potrebno da se ispune dva uslova - da je gradski prevoz katastrofa a da su ljudi stoka koju niko nije uterao u red. Kad se ta dva uslova eliminišu, da vidiš kako se putuje autobusom...
Dragan
Nije valjda da su brojali putnike po onim nesretnim validatorima koji ne očitaju kako valja, koji usporeno deluju, pa puno njih se ne validira i ovi rekli AHA smanjen broj putnika, smanjuj polaske?
Svakako b***** na kub.
Nina
koje ste pozapošljavali (sve stranke) po partijsko ličnoj dužnosti i napravite
reorganizaciju -
Sredite autobuse da budu u funkciji,
zaposlite spremačice da peru autobuse
uvedete red sa pretplatnim kartama,
Ako treba školujte vozače i vezite ih ugovorima i penalima..
vozači da dobiju adekvatnu naknadu ..
Javno preduzeće je tu zbog nas a ne mi zbog njih...
I niko ne treba da komentariše ko i koliko i zasto koristi gradski prevoz....
Caca
Sta kaze gradonacelnik grada od skoro pola miliona stanovnika na ovo? Zdravije je ici peske?
Ovo je u stvari skracenje skracenog reda voznje kad su kao zbog korone i bolesti vozaca smanjili broj polazaka i nikad vise nisu vratili red voznje.
Sta je sledeće? Da vam samo platimo voznju a vi da u novom redu voznje imate 0 polazaka?
Sram vas bilo, ako uopste znate sta to znaci!
Divno
Čika Pera
Nervozni taxista
Objektivan
Dzoni
Treba dovesti privatnike, gsp vise nije dorastao zadatku, pojeo ga grad..
Servia
Av
.. Pogotovo godišnjih karata koje koštaju 2000 din i penzioneri ne izlaze iz buseva
Paris riot
Miroslav
Zivela srbija.
Miks
???
Zidate na sve strane, naseljavate ljude i umesto da povećate broj polazaka i time privolite ljude da koriste gradski prevoz kako bi se smanjile gužve na ulicama i parkinzima vi ovako!
Bravo napredni!!!
Sta je sledeće za uništavanje? Ima li šta još?
NikolaDetelinara
Bane
e
O da
Radnik GSP-a
Dr Feel-Ud
Nema vozača, grad tri puta veći.
Rešenje: smanjiti broj vožnji
Tako rešavaju i druge stvari. Grade se nova stambena naselja.
Bez novih škola, vrtića, dokova zdravlja, bolnice....
Bravo radikali
Novosađanka
Sramota.
Liman
Jecka NNNS
Inace je stalno guzva u busevima, ovom redukcijom ce se situacija dodatno pogorsati. Sram vas bilo sve!!!
Онисим
а оних са економским и других фела да се и не говори, ајде сад Нови Саде изфинанцирај све ово,ја да имам моћ дао бих ГСП " Карин комерцу" сумњам да би било више од 700 запослених у ГСП--У.
.
Ја сам
Miloš
pera nevera
G pen
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H